Uploaded November 1, 2020

Recorded October 2020

2.3
4.6

near Matadepera, Catalunya (España)

Excursió intramunicipal egarenca per gaudir del matí tot passejant pels límits meridionals de la Serra de l'Obac. Ruta vista a @caminairebenta.

La caminada comença tot carenejant fins a la Moleta en una pujada entretinguda de de vistes fantàstiques tant cap a La Mola com cap a Montserrat. Al collet de les Foradades, on hi ha un dipòsit d'aigua, enganxem un corriol directe cap a les Foradades, on fem una curta visita per les seves cavitats. Des de les Foradades agafem un altre sender que ens portarà força directament cap a la carretera de Rellinars. La seguim una curta distància per arribar fins els Caus, ara ben eixuts. Des d'allà visitem la Font del Llimac i aprofitem per omplir les cantimplores, que s'han buidat per la calorada que fa avui.

Tornem a la carretera però aquest cop en sentit contrari, cap a Terrassa. La recorrem uns metres i agafem un corriol que baixa a mà dreta i que ens porta al Torrent dels Caus i des d'allà per una pista fins a la Font d'Alba, que està totalment colgada de sediments. Des de la font pugem força directament fins a la Serra del Troncó. Agafem el camí que va en direcció a les Roques Blanques i que no triguem a deixar per baixar força directament pel torrent de Can Bogunyà. Tot veient el llac Petit des del camí, pugem lleugerament fins a la Carena de Can Carbonell per arribar fins el cotxe.

Trobem que l'excursió és força complerta per fer-la un matí, la primera part molt més panoràmica que la part a partir dels Caus.

És una pena trobar tanta brutícia per la zona dels Caus, la carretera de Rellinars, la Font de l'Alba. Cuidem la natura :)
Panorama

Panoràmica a La Mola

Vistes des de la Carena de les Pedritxes
Cave

Les Foradades

Waterfall

Els Caus

Surgència d'aigua quan plou força abundantment.