Time  one hour 49 minutes

Recorded October 2015

0.8
1.5

near Joanetes, Catalunya (España)

Sortida matinal per la fantàstica fageda de la Grevolosa.

La sortida la fem des del camí que inicia al Km.23 de la carretera de St.Pere de Torelló a Olot. Just passat el nucli de la Vola i a sota la casa de Bracons.

El camí comença planejant per una pista que ens indica en direcció a Sant Nasari i la Grevolosa. En el Km 1,1 aproximadament trobarem el camí de la Grevolosa (no està indicat).

Seguim el camí i al cap de un parell de kilòmetres entrem a la fageda de la Grevolosa. Podem gaudir els faigs magnífics i impressionants.

Avui les fulles ja han trencat el color i en hi han de tots colors. Els tons càlids de la tardor estan per tot arreu i ens mostren un paisatge extraordinari.

Seguim el camí de pujada per gaudir de tota la fageda fins arribar al Pla de la Pastera. Aquí hem d'anar cap a l'esquerra per seguir la pista que ens portarà a la casa de Bracons.

Just a sota la casa de Bracons trobarem el Moli. Estructura interessant que encara conserva la maquinari del antic moli de la casa.

Seguim el camí pel costat de la riera fins arribar tot seguit al punt d'inici.

Passejada magnifica sense cap dificultat tècnica per un lloc extraordinari. En temps de tardor és una meravella.

Bracons

Pla de la Pastera

• Photo of lolahp

lolahp Nov 24, 2017

La ruta preciosa.Una petita incidència. Actualment no es pot passar per la casa de Bracons. S ha de passar per baix dels camps. I per tan tampoc pel molí.

• jotermes Dec 21, 2017

És una passejada molt agradable que es millor fer ben d'hora per gaudir de la màgia del entorn.

• Tonimas64x Nov 11, 2018

Una ruta molt bonica, especialment aquesta època de l'any. La fageda és impresionant. Molt recomanable.
    Gràcies Genic.
    PD.
    Confirmo que els de la casa de Bracons han tallat el camí al final de la ruta, i t'has espavilar per trovar una alternativa per la part baixa.