Moving time  3 hours 34 minutes

Recorded January 2018

2.1
4.3

near la Garriga, Catalunya (España)

Per fer la ruta amb l'ús exclusiu de transport públic, dotze membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines, colla del dimecres, sortim amb el bus línia 340 de les 7,11 per enllaçar a Granollers, perdut el de les 8,05 per el trànsit, a les 8,35 amb el bus línia 416 i arribar a la seva parada final de La Garriga a les 9,10. Després que, en un punt intermig, s'ha afegit un altre company, iniciem el camí sense cap més entrebanc. Tot el recorregut fins l'Alzina es fa per pistes, amb constant i suau pujada. La perspectiva des d'aquest punt i les notícies que havíem rebut respecte a que un llamp havia fet malbé l'arbre l'any 2009 ha fet que hagi estat una agradable sorpresa veure tot en les actuals condicions. Es pot veure una foto de l'Alzina d'aquest any 2009 al waypoint. A partir d'aquí comencem la baixada, també per pistes i una mica més sobtada però sense problemes. Abans d'arribar a la Riera de Vallcàrquera hem buscat un caminet que ens havia de fer drecera i dur a la Font del Castanyer o Castanyers, però no l'hem encertat. Ho hem deixat per un altre dia, doncs el corriol s'ho val. El dia 7 de març l'hem fet i gravat al Wikiloc 23093303. Després de dinar a un bar de Figaró, a les 16,25 prenem el tren fins Granollers, per enllaçar amb el bus 260, que ens deixarà a casa cap a les sis de la tarda.

CARRETERA DE VIC N152-Z INICI PR

PARADA BUS MONTSERRAT ROIG

Tree

ALZINA DE CAN VALLS

La darrera foto es de febrer de l'any 2009, amb unes lleugeres diferéncies amb l'estat actual.