Uploaded June 15, 2013

1.9
3.8

Viewed 1985 times, downloaded 18 times

near San Sadurní, Catalunya (España)

Feia dies que estavem esperant aquest moment: veure el marcòlic florit(lilium martagon), la flor vergonyosa de les Gavarres.
En Toni i en Santi feia dies que vigilaven la seva evolució, i avui era el dia perfecte!
Érem una bona colla , alguns companys habituals com en Toni, Santi, Pere, Miquel i Vero i Jep, i d'altres de "nova incorporació", com en JM Farrarons, en Joan i l'Ona. Ai, em deixava la Brama, la simpàtica gossa d'en Jep!
El bon dia convidava i en Toni ens ha anat guiant per contemplar aquesta fantàstica flor. Cal dir que sense la seva ajuda, de ben segur que no hauriem trobat ni la meitat d'exemplars, n'hem vist una bona colla!!
Masos espatllats, pous, arbres monumentals i les agradables converses han acompanyat aquest fantàstic matí!
Com no podia ésser d'altra manera, la Mari, com sempre, ens esperava amb unes pizzes i truita de patates boníssimes i una sangria que ens ha fet recuperar forces en un moment! Mari, ets un àngel!!
Aquesta ruta ha sigut especial, sobretot per la companyia, però també perquè l'any passat no vam ser-hi a temps de contemplar la bellesa d'aquesta vergonyosa (doncs és escassa!).
Per acabar-ho d'arrodonir, aquesta és la ruta 100 al wiki!!
Espero que en poguem penjar, i sobretot compartir moltes més!!
Fins la propera!

Can Tetes Grosses

• Photo of Xondu

Xondu Jun 17, 2013

Molt bona ruta i amb bona companyia, uns experts de l'indret. Per cert, la gosseta es diu Brahma (és un nom hindú). Salut.

• Photo of Cuca de llum

Cuca de llum Jun 17, 2013

Ups, les meves disculpes a la Brahma!!
    Fins la propera!

• Photo of Santi gavarres

Santi gavarres Jun 17, 2013

ESTIC D'ACORD AMB TU RUTA100

• Photo of capita haddock

capita haddock Jun 18, 2013

Felicitats per la que fa 100 ... Tan jove i "centenària"!! Que bé que et conserves ;-)
    Salut i Cames,,

• Photo of montagut

montagut Jun 19, 2013

Sou uns Cracks .Tot planificat i preparat per veure la mare natura en el seu esplandor

• Photo of Cuca de llum

Cuca de llum Jun 19, 2013

Montagut, només hi faltaves tu!! Hem trobat a faltar les teves "sorpreses"!