Uploaded November 18, 2017

Recorded November 2017

2.1
4.3

near Gurb, Catalunya (España)

Començarem la ruta entre l'església de Sant Andreu de Gurb i el cementiri. Pujarem per un corriol amb una forta pujada fins a la creu de Gurb, on tindrem unes vistes espectaculars de tota la plana de Vic. Continuarem baixant per l'altre costat passant per una petita balma i més avall ja agafarem una pista que primer planejant i després pujant, anirem travessant la muntanya fins troba un corriol on ens anirem enfilant fins just sota el serrat de la Noguera, on deixarem el corriol per enfilar nos pel dret tot grimpant fins al cim del serrat.
Seguirem i passarem per davant la casa de la Noguera i més endavant agafarem cap a la dreta per una pista que no deixarem fins a trobar un corriol marcat com a Boix grèvol, el seguirem passant pel mig de grèvols i trobarem la Pinassa que és un pi molt gran, seguirem fins a tornar a trobar la pista.
Passarem per davant de Can Serra de l'Om i després de fer vàries bifurcacions arribem a l'ermita de Sant Roc.
Continuarem pel corriol que surt de davant l'ermita i arribarem a la font del Puig i estarem dins el bosc encantat, que és un bosc ple d'animals de fusta i explicacions, seguirem els seus corriols i en la sortida només ens quedarà passar per davant l'església de Sant Andreu de Gurb i final d'aquesta bonica ruta.