Uploaded October 23, 2013

Recorded October 2013

1.2
2.5

near Tavertet, Catalunya (España)

(22-10-2013) Aparquem al trencant del Noguer, a tocar de la casa de la Corbera, a la carretera que va de l'Esquirol a Tavertet, on uns metres més amunt, comença el camí(hi ha una fita a la cuneta de la carretera) i que en uns 5' ens porta a la balma de la Corbera Vella.

Continuem el camí sense marques per l'alzinar i sempre enganxats a la paret anem guanyant alçada, fins arribar a sobre de la balma, on continuem pel camí que segueix la carena, fins el desviament per baixar a la balma del Castell de la Fossa(hi ha fites)

Baixem fins a la balma i tornem, continuem pel camí-pista fins a trobar una altra pista, que baixa cap a la dreta al pont medieval-reparat de Baumadestral.

A partir d'aquí la pista puja i en un revolt que hi ha una bigueta de ferro clavada verticalment a terra, la deixem per baixar fins a la balma dels Carlins .

Tornem a la pista i la seguim fins al mas la Serra, on continuem per la pista de la dreta que ens porta als camps-prats de Serradavall, on comença el camí de la Fontanella, que baixa fins al mas el Crous.

Després del Crous, passem per les curioses roques del Miolar i arribem a la carretera de Tavertet, on tenim el cotxe a uns 100 metres aprox.

Érem en Joan, en Martí, en Tomàs i 2 Peps.