Moving time  2 hours 2 minutes

Recorded May 2019

1.1
2.3

near Matadepera, Catalunya (España)

Sortim de la Barata, allà caminem d’anada per la carretera i a ma dreta trobem el corriol per agafar el Camí Ral. Començarem pujant pel camí i ens aproparem fins a la Font de Cantarelles, avui no sortia res d’aigua.

Seguirem pujant, els corriols es veurem bastant bé i de fet trobem varies fites que ens diuen per on seguir, tot i això, veureu que m’he desviat una mica perquè he perdut el camí, però de seguida fent un pel el cabra l’he trobat.

Arribarem fin a Castellsapera, amb els seus 939 metres d'alçada, és la màxima elevació de la serra de l'Obac i es troba inclòs a la llista de 100 cims de la FEEC.

Tant la pujada com la baixada des de Castellsapera podríem valorar-la com una mica feixuga, ens em d’anar agafant als arbres però es pot fer sense dificultat.

De tornada us he marcat als waypoints que abans d’arribar al coll de les Tres Creus hi ha un corriol a ma dreta que ens portaria al Turó de la Carlina i una vegada al coll a ma dreta hi ha un altre camí que ens portà al Pou de Glaç i al Turó també.

La tornada es molt agraïda. Un passeig preciós!

De tornada per no agafar la carretera un altre vegada ja veureu que si creuem hi ha un camí que ens portà fins on es el cotxe.