Uploaded July 19, 2019

Recorded July 2019

4.9
9.7

near Goldswil, Canton de Berne (Switzerland)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Interlaken) Ruta el 4 de juliol de 2019; Unes 6,5 hores. Visita al Jungfraujoch de la Jungfrau. Ascens i baixada amb el tren cremallera. Participants: Dolors, Joan i Miquel. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil, ascens amb cremallera.

FA ANYS: El proper 1 de setembre farà 90 anys que la invasió de Polònia va suposar l’inici de la Segona Guerra Mundial.

Aquest primer dia a Interlaken hem pujat a la Jungfraujoch, l’establiment més alt d’Europa. S’hi va en tren fins a Kleine Scheidegg on cal seguir en format cremallera fins al cim. Mentre anem pujant les vistes de la vall de Lauterbrunnen es presenta amb tota la seva espectacularitat.

La visió de la mítica muntanya de la Jungfrau ens acompanya i recordo la cançó que cantàvem els muntanyencs quan jo era jovenet: “Dalt de la Jungfrau, vora del cel blau... ...