Uploaded January 3, 2015

Recorded January 2015

2.0
4.0

near Casa Nova, Catalunya (España)

II Trobada de wikilocquerus de les Gavarres i l’Ardenya 2014-01-03 8:19

Avui havíem organitzat la segona trobada de wikilocquerus de les Gavarres i l’Ardenya, continuant amb la que vàrem fer per primer cop l’any 2.013 http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4382462 .
L’idea d'aquestes trobades és posar cara a alguns companys que estan a la Xarxa, dels que a vegades tan sols coneixem el seu nicname de Wikiloc, i també posar-la a altres companys amb els que mantenim una relació epistolar via email amb temes d’interès comú. Intentar al mateix temps crear un pont d'enllaç entre el mon virtual i el mon real. Com no, també retrobar-nos amb amics amb els que compartim coneixements i dèries al voltant del trescar. A la vegada que els gestors d’aquest “mon virtual” dels caminants, aquesta xarxa social que és Wikiloc, tinguin l’oportunitat de tenir un contacte directe amb els usuaris d’aquesta eina. I com no, poder agrair a l’Equip de Wikiloc la magnífica tasca que fan.

En la primera Trobada al company montagut li va recaure el “regalet” de traçar la ruta, i en aquesta ocasió la responsabilitat de guiar-nos ha estat d’en perepedrito. Crec que ha estat del gust de tothom -moltes gràcies per la teva fantàstica feina de guia!, que haguéssim fet sense un bon explorador?-.

Havíem decidit fer una ruta bàsica de 10 kilòmetres amb quatre trams opcionals. En Santi ens ha fet la primera fotografia (sense trípode, o sigui, sense ell ;-) imprescindible per comptar a tot l’equip (tot i que hi trobo a faltar algun despistat). Hem sortit de Pedralta i per corriols hem arribat a la Cova de La Tuna. Hem deixat de banda el primer tram opcional (Plana Bassarda) que ja havíem visitat a la primera Trobada i ens hem decidit per fer tots plegats camí fins el Montclar. Les vistes, amb un dia com avui amb una visibilitat màxima, realment impressionants a cada cim (hem de recordat que a la I Trobada ens va proure de valent!!). Desprès hem visitat el Menhir del Terme Gros i hem deixat alguns membres de l’equip al Coll de l’Escorpí per que fessin ruta fins el Coll de Vidre i ens esperessin allà. La resta hem continuat fins la Creu d’en Barraquer, la Cova de l’Ombra i la majoria hem pujat al Puig de les Cols i baixat per la Roca Verdera. Retrobats ja tots plegats hem tornat als cotxes a Pedralta. I en Santi ens ha fet la darrera foto (amb alguns absents que tenien compromisos, però amb el Santi present!!).

Esperàvem ser una vintena (el primer any vàrem ser deu), però aquest any el boca-orella ha funcionat més enllà dels emails i els pocs missatges-privats a través de Wikiloc que hem enviat. M’agradaria anomenat a tots els que érem, crec que ho hem aconseguit.

Començaré pels absents: el nostre benvolgut Toni Poppins (ànima del grup de “Gavarres i +” que avui estava refredat) i l’Elisa (que darrerament es fa la mandrosa) tots dos varen ser-hi a la primera trobada. També cal disculpar els wikilocquerus: graells (un tema mecànic amb el cotxe), en Pantoca (un tema mecànic, muscular ;-), en garrigacom, en Xrunning, en XavierdeBlas... tots amb ganes d’acompanyar-nos però amb compromisos diversos.

Dels que hi han participat: els membres de l’Equip de Wikiloc (Jordi, Jep i Jose -molt ben acompanyat per la Cristina, que feia uns dies que no anava a muntanya-) gràcies per ser-hi i compartir amb nosaltres aquestes hores (crec que us heu emportat alguns deures per millorar Wikiloc ;-), els membres del grup “Gavarres i +” (Santi gavarres -gràcies per les teves fotografies, sempre tant encertades, hores d’ara no tindríem cap testimoni de grup-, proure, montagut, Cuca de llum, capita haddock) i un grup d’amics i familiars (Verònica, Laurence, Maite, Jofra, Clàudia i Joan), en aquesta ocasió els Ambotes que han repetit trobada (al 100% -gràcies Diana m’he emocionat al retrobar-te!-), en perepedrito i un nombrós grup d'amics i familiars (David, Mari, Esther, Anna, Pepi, Roger, Fraile, Pepe, Ricky, Pep, Jose, Paco, Félix, Antonio, Carmen, Sebastià, Nani i Enric) de diferents contrades properes, el capi (del qui vaig prendre a Wikiloc algunes de les meves primeres caminades per les Gavarres) i un grup nodrit de companys de rutes (Juan "fornet", Loli, Conchita, Carmen, Martí, Pepe, Jose, Antonio i Juan "l'avi"), el meu company de llargues marxes en jmarticampajó acompanyat de les seves dues princeses (Mireia i la petita Gal·la -la més petitona del grup!!-), en Miquel Garriga (per fi ens hem posat cara Miquel!), alguns companys del megalitisme (Remi i Pere Parra -de tant en tant ja convé que algú treballi per vosaltres-, Xevi Niell -gràcies per les teves explicacions arqueològiques a cau d’orella als participants-, Manolo i Fina -un plaer reveure-us de nou-, Francesc Casanellas -ja era hora de poder-te agrair personalment la teva magnífica feina-)... i tots plegats crec que sumàvem cinquanta-sis (més cinc companys de quatre potes infatigables: la Brahma d'en Jep, la Crema d'en Juan "fornet", la Bridge de la Clàudia-Joan, Black i Gin d'en Salvador). No hem tingut cap baixa a mig camí i tothom ha caminat amb molta agilitat i valentia per uns corriols i camins amb molta pendent. De record hem fet una imatge (pdf) amb la fotografia i tots els noms (està a la vostra disposició).

Espero que us ho hàgiu passat tan bé com jo. Gràcies a tots companys!!!!

Salut i Cames!! I fins la propera!!
03-ENE-15 10:53:21

• Photo of montagut

montagut Jan 3, 2015

Un treball organitzatiu bestial
    Gràcies per permetre'ns gaudir d'una companyia tan agradable
    Salut amic !!

capita haddock Jan 3, 2015

A tots vosaltres... de veritat... quina companyonia... he gaudit enormement!!

• Photo of Santi gavarres

Santi gavarres Jan 3, 2015

Miquel treball perfecte amb resultats inmillorables.
    Gràcies Pedropedrito la ruta magnifica.
    Gràcies a tots ( 55 ) per haber-ho fet possible.

Treball d'Equip!

• Photo of perepedrito

perepedrito Jan 3, 2015

No crec que cap de vosaltres s'ho hagi passat tant bé com jo , he disfrutat tant que quan m'he posat el llit no he pogut dormir ni un minut de la emoció que duia a sobre ,no se com anirà la nit 😳espero que aviat en fem una altre . Moltes gràcies a tots, fins aviat.

capita haddock Jan 3, 2015

Una excel·lent ruta i enorme abraçada Pedrito!!
    (I dorm un xic company ;-)))

• Photo of Toni Poppins

Toni Poppins Jan 4, 2015

Felicitats Miquel Mol Bona colla

• Photo of Miquel Garriga

Miquel Garriga Jan 4, 2015

Us felicito per la idea!

• Photo of el capi

el capi Jan 4, 2015

Magnífica ruta, esplèndid dia i “collonuts” companys de tresca, enhorabona per la feina ben feta, Miquel, Pedropedrito, Santi i a tots els que vàrem poder ser a la II trobada de wikilocquerus de les Gavarres i l’Ardenya...això no el podem deixar morir!!!

Toni, t'hem
    trobat a faltar.
    Miquel, a la propera Trobada t'esperem.
    Capi, això ho repetirem segur!!!
    Gràcies a tots!

• Photo of Ambotes

Ambotes Jan 4, 2015

Felicitats capità per la iniciativa i per tot plegat!
    Quin bon matí !
    No hi ha 2 sense 3 !!
    Fins aviat, salut i botes.

• nani1955 Jan 4, 2015

gràcies per al matí tan agradable i divertit i amb tan bona companyia.

capita haddock Jan 4, 2015

Ja saps... amb botes i Ambotes a la fi del mon!

capita haddock Jan 4, 2015

Ep nani1955 ... un plaer compartir camí tots plegats. Ara intentarem recopilar tots els noms dels participats, a veure si ens en sortim.
    Fins la propera.

• Photo of garriga.com

garriga.com Jan 4, 2015

Pel sol fet d'organitzar la ruta, preparar amb antelació alguns trams i aconseguir reunir tanta gent, et mereixes un 10, i així t'ho dono. Tan aviat pugui intentaré fer-la.
    Salutacions a tots

capita haddock Jan 4, 2015

Ja veus és un treball d'Equip garrigacom, el proper cop esperem dir-ho amb més antelació.

• Photo of perepedrito

perepedrito Jan 4, 2015

Gràcies a tu , quan vulguis en podem fer una junts.

• Photo of Xavier de Blas

Xavier de Blas Jan 5, 2015

Quin greu no haver pogut venir! i Déu ni do quina colla que ereu!

Espero que m'aviseu de les properes que feu per l'Ardenya.

Fins aviat!

• Photo of Jordi

Jordi Jan 5, 2015

La ruta ja de per sí es espectacular per l'entorn, coves, formacions rocoses, vistes des de talaies naturals... i si li sumem les referències que hi poseu es converteix en una ruta imprescindible als que ens agrada caminar per l'Ardenya. Itinerari 10!

capita haddock Jan 5, 2015

I tant XavierdeBlas.

capita haddock Jan 5, 2015

Gràcies Jordi veurem on anem a la Tercera ;-)
    I han tantes opcions a les Gavarres i l'Ardenya!!

• Pantoca Jan 6, 2015

Espero poder hi ser a la propera amb el problema “mecànic-físic” resolt. Fa goig veure tanta gent a la trobada. Una abraçada

• jose_saenz Jan 6, 2015

Molt be sortida de les que fan aficio. https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/ii-trobada-wikilocquerus-pedralta-cova-la-tuna-montclar-puig-de-les-cols-2015-01-03-8-19-8572128#wp-8572142/photo-5025734

• Photo of graells

graells Jan 6, 2015

Amb el cotxe encara al taller (no sé com acabarà...), però amb molta enveja per haver-nos-ho perdut! A la proper no fallarem, segur, perquè tenim moltes ganes de conèixer "l'equip" del capità haddock ;-), també coincidir amb tu Jordi R, eh!
    Us felicitem per aquesta gran iniciativa i us enviem una abraçada ben forta per desitjar-vos a tots un any 2015 ple de salut, empenta i moral per fer camins, cims i tots els reptes que tenim per endavant!!!

capita haddock Jan 6, 2015

Pantoca i graells, tots dos amb diferents problemes "mecànics" ;-) La propera plegats!

capita haddock Jan 6, 2015

Sí Jose_saenz, la veritat és que va ser molt divertit. Va ser realment una sortida en familia!
    Salut i Cames!! https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/ii-trobada-wikilocquerus-pedralta-cova-la-tuna-montclar-puig-de-les-cols-2015-01-03-8-19-8572128#wp-8572142/photo-5025734

• Photo of bambulo

bambulo Jan 8, 2015

Saludos a todo el grupo de wikilocos. Estuve en Girona haciendo cinco recorridos desde el 31-12 al 5-1. De saberlo me hubiera encantado participar en el track del encuentro del animoso grupo. Salut i cames! Firmado Javier Alberdi.

capita haddock Jan 8, 2015

Apreciado Javier "bambulo", eso me pareció (eres un "referente en Wikiloc" y te sigo desde mis excursiones en Canarias ;-) Te tendremos informado de la próxima "Trobada" (a ver si coincide con alguna de tus escapadas a Catalunya). Hubiera sido un auténtico placer que participaras de nuestro compañerismo wikilocquero.

• Photo of espimoli

espimoli Jan 8, 2015

Moltes gràcies Capità Haddock!!
    Una ruta fantàstica, un dia perfecte i una companyía genial!!
    Ens veiem a la propera. :)

capita haddock Jan 9, 2015

Benvolguda espimoli, gràcies a tots! Caminar és compartir, compartir paisatge, experiències, coneixements, idees... segurament per això també crec que va ser genial!

• Photo of Xrunning🏔

Xrunning🏔 Feb 1, 2015

Felicitats a tot el grup, m'hagués agradat molt ser-hi! Avui he fet la ruta, tot i que una opció més curta, per conèixer els llocs on encara no hi havia estat. Com sempre, la zona espectacular i tot molt ben detallat. Salut i fins una altra!;)

capita haddock Feb 2, 2015

Ep Xrunning! De ben segur que hi hauran noves oportunitats de fer camí plegats.

• Photo of gxn14

gxn14 Jan 15, 2017

Aquesta és la mitja pedra d'en Basart https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/ii-trobada-wikilocquerus-pedralta-cova-la-tuna-montclar-puig-de-les-cols-2015-01-03-8-19-8572128#wp-8572144/photo-5025741

Fita del Puig d'en Basart https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/ii-trobada-wikilocquerus-pedralta-cova-la-tuna-montclar-puig-de-les-cols-2015-01-03-8-19-8572128#wp-8572145/photo-5025746

capita haddock Jan 15, 2017

En Monti en sap un munt... molt interessant aquests magnífics termes a la roca viva, gxn14
    Salut i Cames!! https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/ii-trobada-wikilocquerus-pedralta-cova-la-tuna-montclar-puig-de-les-cols-2015-01-03-8-19-8572128#wp-8572144/photo-5025741

capita haddock Jan 15, 2017

;-) aquest terme també és molt bonic!!
    Un dia una ruta de termals...
    Salut i Cames!! https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/ii-trobada-wikilocquerus-pedralta-cova-la-tuna-montclar-puig-de-les-cols-2015-01-03-8-19-8572128#wp-8572145/photo-5025746