Uploaded July 3, 2017

Recorded July 2017

1.0
1.9

near La Magne, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Big parking place (it's called La Tête). Last meters of the car ride the road is very bad, but it's doable.

Easy way up. The last part to the top of the Montagne d' Entrevenes is challenging. You have to use the chains to get there. The climb down is a small, beautiful hiking path with sometimes chains to guide you down. After Waypoint 1 you just walk back over the concrete road to your car.

panorama

Information

Waypoint 1

Hike on the concrete til you'll get back to your car.
Parking

• jonfra Jul 11, 2018

Good information. Easy to follow, there are signs along the route.

• Photo of Benjamin CANAL

Benjamin CANAL Dec 1, 2019

La description de la randonnée est très succincte, tellement que nous nous sommes engagés ma copine et moi dans cette randonnée et avons faillit ne pas la terminer. La première partie est très bien, la deuxième en revanche est très périlleuse et dangereuse. Le sentier est très étroit et le ravin extrêmement pentu.

J’ai donc refais un itinéraire sur cette randonnée en donnant plus d’information et en ayant mis des photos.