Coordinates 1901

Recorded January 2016

2.3
4.5

near Higueras, Valencia (España)

Des de Higueras seguint el camino de Torralba remunta el Aguanaz fins al barranco de la Pedriza, i per la Rocha de los Carreteros puja al collado de Bernavia on enllaça amb la Vereda de los Contrabandistas que recòrre la ratlla del terme de Higueras.
Seguint-la cap a Veralante i el Collado Royo puja la Loma de la Cierva baixant recte per a pujar al Alto de Elvira i retornar a Higueras pel PR-CV-63.5 que segueix el camino de Montan.
Més informació a l'enllaç.

La pista puja directe al corral royo i baixa al mas del Prao on enllaça amb el camí asfaltat de Montan a Torralba.
Seguir esquerra per la vereda de los contrabandistas. Recte continua el camino de Torralba (tapat) dreta el camino de Montan a Pavías (per las Balsillas) i esquerra el mateix camí a Montan pel mas del Prao. També recte cap al balsón del Prao baixa el camino de Cirat (un poc perdut)
dreta al mas del prado
dreta pista al mas del prado, esquerra a higueras, recte a la loma
esquerra al mas de san juan i caudiel
esquerra a montan
esquerra al barranco del picayo i camino del picayo