Moving time  6 hours 46 minutes

795 ft
3.5
6.9

near Karsak, Bursa (Türkiye)

ÇOK ZOR BİR ETKİNLİK

Bu hafta yine 2 parkur yapıyoruz. Birincisi kolay - orta zor bir parkur. İkincisi orta zor - keşif ve performans severler için bir parkur seçtik. Bursa Orahngazi'de ki bu rotamızda 550 m rakımdan başlayıp 1250 m rakımdaki Gürle Tepe ve İznik Gölünü yukarıdan seyredebileceğimiz 1200 m rakımdaki Bayrak Tepe. Burada Gemlik körfezi , İzmit körfezi, İznik gölü ve İstanbul'un bazı kısımlarını doya doya seyredeceğiz. Sonrasında keyifli bir iniş var elbette.

Fountain

4 comments

• Photo of erolgeygel

erolgeygel Apr 1, 2019

Parkurun Bayraktepeden sonraki kısmı 1055 m den 250 m ye iniş patika gözüken bölümden inildi fakat patika çok kötü bulmak için uğraşmanız gerekiyor.
    UNUTMA : ZOR PARKUR

• Photo of erolgeygel

erolgeygel Apr 16, 2019

Bu hafta yine 2 parkur yapıyoruz. Birincisi kolay - orta zor bir parkur. İkincisi orta zor - keşif ve performans severler için bir parkur seçtik. Bursa Orhangazi'de ki bu rotamızda 350 m rakımdan başlayıp 1250 m rakımdaki Gürle Tepe ve İznik Gölünü yukarıdan seyredebileceğimiz 1200 m rakımdaki Bayrak Tepe. Burada Gemlik körfezi , İzmit körfezi, İznik gölü ve İstanbul'un bazı kısımlarını doya doya seyredeceğiz. Sonrasında çok zor bir iniş var elbette.

• Photo of mel6677

mel6677 Nov 2, 2020

I have followed this trail  View more

Çok keyifli bir etkinlikti. Teşekkürler. Çok zordu.