Moving time  3 hours 6 minutes

Recorded May 2020

1.9
3.9

near Ulldemolins, Catalunya (España)

Grau del Llop - Montsant

Excel-lent excursió per anar al Parc Natural del Montsant i pujar a la Serra del Montsant, des d'Ulldemolins, passant pel grau del Llop i de tornada pel grau del Pi de la Carabasseta. D'anada passem per l'ermita de St Antoni i de tornada per l'ermita de Sta. Magdalena.
Iniciem la sortida d'Ulldemolins per l'Oliver Gros direcció al collet de l'Arçons i pel camí del Aubacs baixem fins al Molí de l'Espasa. Al Molí de l'Espasa ens trobem amb el camí tallat, els últims aiguats es van emportar el camí, per lo qual tenim que variar la ruta i retrocedir per anar a pujar per les obagues amb direcció a Sant Antoni. Omplim d'aigua fresca a la font de St. Antoni i continuem a buscar el camí del grau del Llop, que va pujant fortament fins a dalt de la serra del Montsant. Tenim al nostre davant la punta més alta que es la Punta dels Pins Carrassers. Una vegada a dalt de la serra anem planejant direcció al Pi de la Carabasseta, que no l'arribem a trobar per que ens desviem per una drecera que ens porta al mateix camí de Santa Magdalena. Seguim baixant fins a l'ermita on trobem la font de Sta. Magdalena que baixa a doll. Seguim pel camí amb direcció a la Plana del Navarro i ja agafem el camí de baixada que ens porta per les obagues al riuet del Teix, on anem a fer una visita a l'Olleta que darrerament, desprès dels aiguats, es un racó que amb el seu salt d'aigua està espectacular. Seguint el mateix camí retornem a la població d'Ulldemolins i donem per acabada aquesta interessant sortida al Montsant.
Dead-end street

Camí tallat per la riuada