2.2
4.4

near els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Deixem el cotxe en el petit aparcament prop de la casa de l'Aubert, reculem uns metres direcció els Hostalets d'en Bas fins a trobar el trencant de la masia el Bertrans, passem per la masia i continuem fins arribar el camí reial, el seguim i ens porta a l'hostal del Grau. Allà continuarem el camí fins a trobar un indicador, nosaltres no l'hem seguit i hem continuat per un corriol fins a trobar la carretera del Falgars, allà ens hem trobat que hem hagut de travessar un filat recent posat. Continuem per la carretera fins el Falgars, d'allà ens diriguim per pista fins a l'ermita de St. Miquel de Castelló. Per la tornada, recularem uns metres fins enllaçar per el camí on hem arribat, en aquest cas el continuarem fins a veure l'indicador que ja ens portarà els Hostalets. Es una baixada bastant pronunciada pero ben aviat arribarem el poble i d'aquí fins a l'aparcament on hem deixat el cotxe.

• Photo of Manel_49

Manel_49 Dec 2, 2017

El Grau d'Olot té els seus atractius: valor històric, Mina dels bandolers, Marrades. Falgars i Sant Miquel vistes excepcionals. Sortida molt recomenable. Salut i Cames!