Uploaded August 3, 2013

Recorded August 2013

1.5
3.0

near Setcases, Catalunya (España)

(01-08-2013) Agafem el GR 11, un km abans d'arribar a Vallter i prenem direcció cap al refugi d'Ulldeter, però abans d'arribar-hi i un cop passada la palanca del torrent, és gira a l 'esquerra per camí molt poc evident, a la recerca dels contraforts del Gra de Fajol Petit. Un cop a la base, cal pujar-lo per l'esquerra, al principi per una pedrera molt inestable i vertical, que és va suavitzant conforme anem guanyant metres, de la meitat cap amunt. (Cal tirar del track, ja que no hi ha ni marques ni fites.

Del Gra de Fajol Petit al Gra de Fajol el camí ja es veu una mica, i per baixar al coll de la Marrana i pujar a Bastiments esta molt fresat, ja que són dels pics més freqüentats de la comarca.

De Bastiments continuem direcció al pic de la Dona i quan arribem al coll de la Geganta, agafem el camí que surt a la dreta, que ens baixa fins a Vallter 2000 passant per la font de la Perdiu.

Des de Vallter fins al cotxe, baixem per la carretera 1km aprox.

Érem en Bori, en Paco, en Pau i en Pep.
Total temps caminant 4h 8m.