Uploaded January 15, 2017

Recorded January 2017

0.8
1.7

near Granollers de Rocacorba, Catalunya (España)

Ruta pel massís de Rocacorba. Accés en cotxe ben indicat cap a Granollers de Rocacorba. La ruta és recomanable fer-la en el sentit que marca el track. Gaudirem d'unes vistes precioses de la Vall del Llémena, Collsacabra i Finestres, cal tenir una mica de compte amb el tram inicial de baixada, sobretot si el terra és mullat. Molt recomanable.
Parking

Inici, aparcament

Seguirem el camí esfaltat (del mig). És millor fer la ruta en la direcció marcada al track, és de més bon fer.
Archaeological site

Can Portilló

Masia deshabitada.

Camí

La pujada per aquest costat és de molt bon fer.

A mitja pujada

A mitja pujada, ja gaudim de bones vistes de la Vall. A la nostra esquerra veurem el turó d'Espinassors, punt més elevat de la ruta.

Intersecció

En aquesta cruïlla, agafarem el camí de la dreta cap a dalt del turó. És el final de la pujada, i el més pronunciat.

Turó d'Espinassors

Punt més elevat de la ruta, on gaudim de les vistes a la Vall del Llémena

Can Gelats

Masía increible i amb vistes envejables. Rodejada de ramaderia i camps de sembra, haurem de passar ben aprop de les bèsties.
Information

Vaques i rucs

Informació

Deixem el camí

A la dreta, el trencant és poc visible.

• oscar.perez.del.campo Jul 12, 2017

Al principi del camí hi ha algunes valles que dificulten seguir-lo, però tot es pot fer.
    Cal tenir en compte que té bastant de desnivell per la seva longitud, amb el que el camí és bastant costerut, i alguns talls tenen poca adherència...

A part d'això, un bon camí i unes vistes espectaculars des de la cinglera.