Uploaded July 16, 2016

Recorded July 2016

1.7
3.4

near Alpe Pilocca, Piemonte (Italia)

(En el blog, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In the blog, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Gran Paradiso) Ruta el mes de juliol de 2016; 11 km; +400 -400; 3,5 hores. Excursió organitzada amb el següent itinerari: Coll del Nivolet, Llac Rosset, Llac Leytà, Llacs Chavaney sota Coll Rosset, Refugi Savoia, Refugi Chivasso. Participants: Vinyet, Anna i Miquel. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil.

Hem estat al càmping Piccolo Paradiso de Ceresole Reale, a la Vall de l’Orco, des d’on la carretera segueix fins als llacs Serrù i Agnel, amb molts revolts i vistes esplèndides. A 2635m hem arribat al Coll del Nivolet, on aparquem.

Al mateix coll esmorzem una mica i gaudim d’aquest dia de sol. Torno a anar a un dels parcs nacionals més coneguts d’Itàlia: Gran Paradiso, aquest cop per la Vall d’Orco. Aquesta vall va patir opressió i pobresa durant els segles XII al XV.
Inicialment va estar sota el domini de......