Uploaded November 1, 2020

Recorded August 2020

1.9
3.8

near Barvaux, Wallonia (Belgique)

Van Barvaux-station volgt het traject buiten GR de spoorlijn in zuidelijke richting. Wanneer de Juist voor Biron komt het traject op de route van de GR577.
De GR loopt rond het dorpje, en vervolgt richting een hoofdweg. Deze oversteken, door een bos. Afdalen naar een verharde weg tussen de weides.
Op de verharde weg rechtsaf richting Melreux. Net voor het centrum, rotonde rechtsaf onder de spoorwegbrug. Camping net voor de brug over de Ourthe.

aansluiting op GR 577

net voor Biron, ergens in het bos

Barvaux station

"Grand départ" van onze tocht. Station dichtste bij het door ons gekozen aanknopingspunt van de GR577.

Biron

de GR passeert niet door het dorpje, maar loopt er rond. Geen bevoorrading.

Buiten GR - verbinding camping

Melreux ligt ongeveer 1km van de GR-route. Ter hoogte de kruising met de Rue de Ny verlaat onze route het GR-pad.

Camping Melreux

Camping La Brise aan de rand van Melreux. De camping ligt tussen de Ourthe en de spoorweg, vlakbij het station. Vlakbij is ook een supermarktje. 's Morgens kan je daar brood kopen.

• Photo of Natalia.Walczak

Natalia.Walczak May 15, 2021

Quite a lot of tarmac roads.