Time  7 hours

Recorded December 2017

3.1
6.3

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

Activitat realitzada amb el grup de Senders CMMollet
Temps en moviment 5 hores i 21 minuts.
Llarga i plàcida etapa del sender GR1 que ens ha dut a conèixer una mica les terres del Solsonès, tot travessant les valls que formen els rius de l'Aigua d'Ora, l'Aigua de Valls i el Cardener.
Caminar per les serres del Sísquer, de Santa Eulàlia i la de Guixers, ens ha permet gaudir d'unes panoràmiques de la Serra de Busa i de les muntanyes que formen part de la Serra del Port del Compte, com el Vulturó, el Pedró de Quatre Batlles, el Cap del Verd i, fins i tot la silueta, del Gallina Pelada.
Cal fer esment de la variada vegetació que hem anat trobant al passejar a l'ombra de pinedes, entre alzines i roures majestuosos a prop de les imponents masies del recorregut.
La petita pega de l'etapa és l'excés de pistes asfaltades per les quals ens porten les marques del GR per evitar, en alguns trams, passar a prop de les terres de conreu d'algunes masies del trajecte.