Uploaded November 13, 2020

Recorded October 2020

1.9
3.8

near Kabuis, Flanders (Belgique)

Vanaf de bivakplaats loopt de route langs de flank van een brede vallei richting Oudenaarde. Enkele stevige hellingen bieden zich nog aan alvorens af te dalen naar de rand van Oudenaarde.
Om Oudenaarde te bereiken, verlaat ons traject de GR.

beginpunt dag 3 - Bivakzone wereldboom

Bivakzone met 2 huoten plateau's voor max 3 tenten. Meer info: https://www.bivakzone.be/nieuws/233-primeur-bivakzone-wereldboom-de-eerste-private-bivakzone.html

einde traject GR

Aan de rand van Oudenaarde, net over de spoorweg verlaat de route het GR-pad. Via een fietspad bereikt het traject de schelde. Over de brug en via de markt naar het station

eindpunt dag 3 - Station Oudenaarde

einde wandeling - station Oudenaarde

Kapelleberg - kapel

Langs enkele weides af loopt de route uit op een kapel en enkele huizen op de flank van de kapelleberg

Ladeuze en omgeving

Na een afdaling langs een beek en de voet van de beklimming van de Ladeuze bereiken, net voor de klim draait de route af en blijft nog even in de vallei