Uploaded June 27, 2011

Recorded June 2011

3.8
7.5

near Montseny, Catalunya (España)

L'itinerari es pot fer amb un sol cotxe de la següent manera: es deixa el cotxe aparcat a l'estació de Sant Celoni (RENFE) i es va a buscar el bus a la Plaça Mercè Rodoreda que ens portarà des de Sant Celoni fins al poble de Montseny (Companyia Segalès, surt els dissabtes feiners a les 8 del matí). L'itinerari ens portarà de retorn al cotxe. Durant el recorregut podrem veure: el poble de Montseny i la seva església, la font del Pujol, la font de l'Arboç, la font i àrea recreativa de la Plana del Coll, el càmping Fontmartina, una cabana de carboner, el càmping Can Riera de Ciuret, Can Grau, Fogars de Montclús (ens desviem del traçat del GR5 per anar-hi), Can Padró, Can Perepoc, Vil•la Montseny, Can Pitarra i Sant Celoni on passem per la Capella de Sant Ponç. El que destaca d'aquest itinerari és la seva vegetació monumental: castanyers, falgueres, alzines, roures, sureres, arboç i moltes ortigues. Es poden veure vistes de: Montnegre, Corredor, la plana del Vallès Oriental, Turó de l'Home i el Turó Gros... L'excursió en sí no presenta dificultats però sí la seva longitud. Es van alternant corriols (algun massa estret o massa menjat per la vegetació) amb pistes en diferents estats.