Uploaded February 1, 2019

Recorded January 2019

4.0
8.1

near Tales, Valencia (España)

Excursió del Centre Excursionista de Vila-real realitzada seguint el traçat del GR333 eixint des del seu començament en Tales cap a Suera pel camí d'Entrerrius i les Àguiles, de Suera continua segunt camí vell de Benitandús que passa pel collet de Mano i sota els Òrguens a Benitandús, des d'ací pel camí vell d'Onda continua sempre prop del riu fins a Veo, només desviant-se al final per fer una volta per les hortes evitant així un tram de carretera. Després d'entrar en Veo per visitar el poble el GR333 coincideix amb el GR36 camí d'Aín seguint el camí vell, ben conservat i empedrat que puja pel collado de Veo baixant a Aín on entra pels Corrals (a diferència del GR36). L'últim tram de GR333 del dia és des d'Aín cap a Alcudia seguint la carretera per on anava el camí vell i desviant-se'n per a seguir la traça del vell camí fins al collao d'Alcudia, des d'ací el GR segueix la selva de la Chelva que pel barranc dels Morts ens porta al barranco de la Chelva prop de la cueva del Toro. Des d'ací pel camino de la Chelva puja a Alcudia.
Ací acaba el tram del GR que són uns 17/18 km (segons quin GPS usem) i queda la tornada a Tales que es fa travessant les hortes de Veo fins al riu Veo que travessa al mateix punt on ho fa el GR i se'n separa per pujar per la font de la Pistola cap a la pista de Benitandús a Torques. L'abandona per a agafar el camí de Veo a Artana fins al coll de la Basseta i des d'ací puja a la Llosa on per l'assegador de la Penya Negra continua passant per la Penya Negra a entrar a Tales pel Castell.