• Photo of GR 11 - Etapa 5: La Vajol - Albanyà

1983

December 13, 2017

December 2015

near la Vajol, Catalunya (España)

CA: Llarga etapa de la Transpirinenca que comença a la Vajol i ens porta fins a la petita població d'Albanyà, a la vall del riu de la Muga. Al llarg d'aquesta jornada el recorregut del GR 11 transcorre, sobretot, per pistes de terra, que només deixem puntualment en algun curt tram que avança per corriols. Durant aquesta cinquena etapa de la travessa ens endinsem a la zona coneguda com a Salines-Bassegoda i descobrim una població preciosa: Maçanet de Cabrenys.

ES: Larga etapa de la Transpirenaica que empieza en la Vajol y nos lleva hasta la pequeña población de Albanyà, en el valle del río de la Muga. A lo largo de esta jornada el recorrido del GR 11 transcurre, principalmente, por pistas de tierra, que sólo dejamos puntualmente en algún corto tramo que avanza por senderos. Durante esta quinta etapa de la travesía nos adentramos en la zona conocida como Salines-Bassegoda y descubrimos una población preciosa: Maçanet de Cabrenys.