• Photo of GR 11 - Etapa 11: Planoles - Puigcerdà

December 13, 2017

December 2015

near Planoles, Catalunya (España)

CA: Aquesta onzena etapa de la Transpirinenca ens porta a la gran vall de la Cerdanya. Des de Planoles pugem fins al preciós poble de Dòrria -que està declarat Bé Cultural d'Interès Nacional- i continuem fins al coll de la Creu de Meians. En aquest punt entrem a la Cerdanya i comencem un descens llarg i molt suau fins a Puigcerdà. Durant aquest descens -durant el que alternem pistes, corriols i fem un últim tram per carretera- gaudim de molt bones vistes de l'amplíssima vall de la Cerdanya, amb els seus poblets plens d'encant i les grans muntanyes que la defineixen.

ES: Esta undécima etapa de la Transpirenaica nos lleva hasta el gran valle de la Cerdanya. Desde Planoles subimos al precioso pueblo de Dòrria -que está declarado Bien Cultural de Interés Nacional- y continuamos hasta el collado de la Creu de Meians. En este punto entramos en la Cerdanya y empezamos un descenso largo y muy suave hasta Puigcerdà. Durante este descenso -en el que alternamos pistas, senderos y hacemos un último tramo por carretera- disfrutamos de muy buenas vistas del amplísimo valle de la Cerdanya, con sus pueblos llenos de encanto y las grandes montañas que lo definen.