Download

2 comments

3,394 ft
3,167 ft

near Eymir, Ankara (Türkiye)

Eymir Gölü'nün, biri Gölbaşı tarafından diğeri de TRT-Oran tarafından olmak üzere iki tane girişi bulunmaktadır. Bu rota, Gölbaşı girişinden başlıyor.

Gölbaşı girişinde aracınızı park edebileceğiniz bir çok alternatif bulunuyor, dolayısıyla araçla gelindiğinde bir problem yaşanmayacaktır. Gölün her iki taraftaki girişinde de Bisiklet Kiralama şirketleri bulunuyor, isteyenler yürüyüş yerine bisiklete binerek de gölün etrafını turlayabilirler.

Rota üzerinde, yani gölün etrafında birden fazla büfe bulunuyor dolayısıyla buradan ufak tefek ihtiyaçlar giderilebilir, aynı zamanda birden fazla noktada WC imkanı bulunuyor.

Not: Rota ile ilgili sorusu olan ya da rotayı yürüyen arkadaşlar aşağıdaki yorum bölümünden görüşlerini iletebilirler.

BISIKLET

• Photo of bluesea06

bluesea06 Aug 9, 2021

I have followed this trail  View more

eymir gölünde bu rotayı 3 kere tamamladım, tek başınıza da keyifle yürüyebilirsiniz, sırt çantanız yanında olsun yiyecek ,su ve atıştırmalık olsun, ben 4 saate yayıyorum molalarla, ve her iki girişten de başladım 3 veya 4 mola ile keyifli bir rota ,
    ankarada yürüyüş yapmayı sevenler için ideal,
    kendi aracınız yoksa ulaşmak biraz zor çünkü trt nin ordan aşagıya toplu ulaşım aracı yok,
    ulaşması gitmesi zor ama keyifli rota.

• Photo of keyifli yollar

keyifli yollar Sep 6, 2021

I have followed this trail  View more

haftasonları için güzel bir rota