Uploaded October 10, 2017

Recorded September 2017

1.1
2.2

near Dorgali, Sardegna (Italia)

Ruta a una gola espectacular amb parets de mes de 300 m d'alçada seguint el Riu Flumineddu per el Supramonte prop de Dorgali. Per arribar sortim de Dorgali en direcció a Cala Gonone, per la SS125, desprès de la desviació a Cala Gonone nosaltres continuem recte 1 km. i trobem una petita desviació a mà dreta en direcció a Gola Gorropu i Tiscali. Quan vàrem anar nosaltres no hi havia cap indicador a la carretera, en canvi sí que hi eren més avall. Continuem fins arribar al pont Sa Barba que travessa el riu. Una mica abans trobem un aparcament de pagament, si no voleu deixar el cotxe al parquing podeu continuar i desprès de travessar el riu trobareu alguns llocs on deixar el cotxe al costat del camí.
Agafem la pista a l'esquera que és la que ens porta cap a la Gola. Seguim la pista ben marcada prop del riu. Durant el camí trobarem un parell de fonts, la segona abundant i amb taules per poder fer picnic. Més endevant també trobem bones zones on fer una remullada al riu. El camí passa a una senda fins arribar a l'entrada de la Gola. Aquí haurem, de pagar 5€ per poder continuar. Han marcat tres nivells de dificultad, l'inicial en verd, al mig en groc, una mica més complicat anar saltant per les pedres , i a continuació en vermell. El verd es suficient per a poder contemplar la Gola si aneu amb canalla, però es pot continuar segons les vostres habilitats.
Un altre opció es arribar a la Gola desde l'aparcament de Ghenna Silanna. Uns 4 Km. fins a l'entrada de la Gola. Organitzen la ruta combinada amb retorn en jeep per uns 40 € desde l'Hotel Supramonte.
Nosaltres ho varem fer el mes de Setembre amb bona temperatura inclús fresca a dins la Gola.