Time  one hour 29 minutes

Recorded June 2013

2.1
4.1

near Sant Cebrià dels Alls, Catalunya (España)

Deixo el cotxe al Mas Alenyà, just al costat del seu pou. Segueixo per la pista principal i passo pel suro del mas Alenyà. Pocs metres després, a mà dreta surt el camí que porta a la Deixesa. Just al seu davant, a mà esquerra, baixa un camí ben fressat. D'aquest pla, l'ICC l'anomena Camp Pagès. L'agafo i en pocs minuts et porta davant de Can Carbó (queda una mica amagat i el veus de lluny). Segueixo baixant fins arribar a una riera i després començo a pujar. A mà dreta veig cal Patró però segueixo pujant fins arribar al camí principal que baixa del Puig d'Arques cap a Calonge. Estic a la Creu de Can Carbó. Cap a l'esquerra aniria cap a Calonge però giro a mà dreta i segueixo pujant. A mà esquerra em queda Can Tallades (no hi he arribat perquè pensava que estava més endavant. El proper cop m'hi pararé). Al cap de pocs metres arribo a un creuament de camins on una senyal marca a l'esquerra Mas Rosselló i Calonge i a la dreta el Puig d'Arques. Segueixo amunt i, després de passar Can Dalmau, el seu saplà, els rentadors segons l'ICC i el puig Dalmau, em trobo amb uns peladors de suro just a sota el Mas Sais. Un cop al Mas Sais, el sender local marcat amb un GR gira cap a la dreta fins als Estanyots del Castell (a tocar Sant Cebrià dels Alls, ja a la pista principal) però jo segueixo cap al Puig d'Arques. Al cap d'una estona deixo la pista principal per rodejar el Mas Sabater i acabo arribant als plans de Can Sabater, amb el radar del Puig d'Arques ben aprop. Ja només queda començar a baixar passant per Can Darna, Sant Cebrià dels Alls i Can Vergeli i arribar un altre cop al Mas Alenyà.

Cal Patró

Mas Sais

Pista cap a can Botja i Mas Bancells

Senda

Pista cap a la mina d'en Nadal