Uploaded February 24, 2016

Recorded February 2016

2.7
5.5

near Gavà, Catalunya (España)

Avui comencem la ruta en la ultima rotonda de la riera de Sant Llorenç entre Gavà i Viladecans (es pot arribar amb el bus núm 81, amb cotxe on hi ha molt d'aparcament i caminant, que si es ve des de l'Estació de Tren de Gavà cal sumar a la ruta 4 quilòmetres.

Pujam per la part esquerra de l'Avinguda de Miguel de Cervantes, agafem un camí ample a l'esquerra i a poca distància a la dreta, i es portarà a dalt de la Serra de Miramar on agafarem un corriol a l'esquerra que enllaça amb el GR-92 passarem per dintre de Sant Climent de Llobregat i el deixarem en el Coll de la Creu de Querol.

A partir d'aquí passarem pel Turó del Porro, la Torre de Vigilant, el Turó del Tabor, Les Antenes amb els Repetidors on hi ha una capella dedicada a Sant Martí de Porres, el Puig d'Endí, El camí Ral i els depòsits d'aigua dels bombers, des d'on baixarem cap a Can Colomer on encara queden restes de l'església particular.

Seguim el camí fins a arribar a la Hípica on deixarem el camí i agafarem el camí que baixa fins a la riera per després pujar fins a arribar a l'enllaç amb el GR-92, pel que continuarem fins al Coll de Can Bori on ens desviarem a la dreta per agafar el camí que ens portarà fins al punt d'inici, passant per Can Feral.

Enllaç amb el GR92

Hipica

Enllaç amb el GR92

Coll de Can Bori

Principi i Final (Rotonda)