Moving time  2 hours 35 minutes

Recorded December 2018

2.1
4.1

near Gavà, Catalunya (España)

Avui he fet la Ruta entre Gavà, Viladecans i Sant Climent de Llobregat , l'anada per la Serra de Miramar i tornada pel Coll de Can Bori
Començo la Ruta en la Torre de American Lake continuo i pujo per tota la Rambla per anar a buscar la Riera de Sant Llorenç i avinguda de Miquel de Cervantes (Davant del Parc de Can Guardiola, punt on comença el camí de muntanya).
El camí puja tot recte fins a dalt de la Serra de Miramar passant per l'encreuament que va a la Font de Presses, continuo pujant fins arribar a la carena de la Serra de Miramar, on agafo un corriol per fer la baixada.
Continuo la Ruta cap a Sant Climent de Llobregat, a traves de GR-92 fins la Masia de Can Riera Vell on deixo el GR-92 per continuar fins a Sant Climent de Llobregat (on aprofito per esmorzar)

La tornada la faig per l'interior de Sant Climent per la Plaça de la Vila des de on segueixo el GR-92 q passa pel Museu i costat de l'Església, del Cementiri i Can Riera Vell .
Continuo el GR-92 fins al Coll de Bori, on en desvio a l'esquerra per anar a passar per la Masia de Can Feral i l'Av. de Cervantes, davant del Parc de Can Guardiola, després continuo per la Rambla de Gavà fins arribar al punt d'inici de la Ruta.

La Ruta podria acurtar-se si es comences al final de la Riera de Sant Llorenç entre Gavà i Viladecans (on es pot deixar el cotxe en l'aparcament de l' Avinguda de Miquel de Cervantes (Davant del Parc de Can Guardiola, punt on començaria i finalitzaria la Ruta).
També es pot començar i acabar en la Estació de Tren de Gavà.

Inici - American Lake

Enllaç amb el GR-92

GR-92

Pista GR-92

Deixar GR-92 (Can Riera Vell)