Uploaded March 26, 2018

-35 f
4.5
8.9

near Gavà, Catalunya (España)

Avui he fet una Ruta pels volta'ns de Gavà, Sant Climent de Llobregat i Torrelles de Llobregat
Començo la Ruta en l'Ambulatori CAP-2 , agafo les Rambles de Gavà (on es pot arribar amb tren, bus o amb cotxe poden deixar-lo en l'aparcament de Renfe), pujo les Rambles i vaig a buscar l'avinguda de Miquel de Cervantes (punt on es podria començar i finalitzar la Ruta i deixar el cotxe en la zona d'aparcament que hi ha).
Des d'aquí vaig a buscar el Coll de Can Borí per agafar el GR-92 que no el deixaré fins a arribar al Coll de la Creu de Querol, i anar a Torrelles de Llobregat passant pel costat del Parc de Catalunya en Miniatura, després d'esmorzar en la Plaça Major per no tornar pel mateix camí decideixo anar a les Antenes, passant per la Font del Porró.
Com es pot veure en el Track hi ha alguna anada i tornada, després de passar la Carretera BV-2005 per agafar el camí de la Font Bosquina, en trobo amb la sorpresa de què no es pot passar, ja que hi ha una porta metàl·lica amb intèrfon, càmera, alarma i un rètol que diu "MAS SEGARRA - Finca Particular", aixi que torno a Torrelles per tornar pel mateix camí d'anada.
Després de caminar una estona canvio d'opinió i desitjo pujar per la Urbanització de Can Guey amb carrers amb bastant pendent.
Des de les Antenes i la Capella a Sant Martí de Porres baixo per la carena Costa Fustera per anar a pujar al Puig d'Endí i agafar el Camí Ral també anomenat Camí de la Carrerada.
A l'altura de l'Hípica deixo el camí per anar a buscar per un altre indret el Coll de Can Bori i des d'allí desfer el camí fins al punt d'origen de la Ruta.
ESTIC LLEGINT COMENTARIS QUE EL CORRIOL DES DE LA FONT DEL PORRO A LA PISTA ESTA MOLT TANCAT I CASI ES IMPOSSIBLE PASSAR.