Uploaded April 12, 2017

Recorded April 2017

2.1
4.2

near Gavà, Catalunya (España)

Avui he fet una Ruta de Gavà a Sant Climent de Llobregat, l'anada per la Serra de Miramar i la tornada pel Coll de Can Bori.
Comence la Ruta en la Rambla de Gavà continuo cap a dalt per anar a buscar el final de la Riera de Sant Llorenç entre Gavà i Viladecans (on es pot deixar el cotxe en l'aparcament de l' Avinguda de Miquel de Cervantes (Davant del Parc de Can Guardiola, punt on podria començar i acabar la Ruta).
Deixo Gavà per agafar el camí de Can Feral i a poca distancia el deixaré per anar a buscar la Font de Preses, on raja l'aigua i la gent fa cua per recollir, desfaig el camí un tros i començo la pujada cap a dalt de la muntanya (Serra de Miramar) passant pel Puig d'Alió, on la pendent es del 25% tant a la pujada com a la baixada.
Continuo fins a arribar al Mirador del Mas Ratés, des de on agafo el corriol casi tancat per la herba per pujar al Puig de La Roureda des de on es permet veure la part de darrera de la muntanya i la part mar com Canal Olímpic, Aeroport, Port, Barcelona i l'Ermita de Sant Ramon, desfaig el camí i baixo fins al Mirador Mas Ratés, per començar la baixada pel camí ample, que en portarà fins la Carretera de Viladecans a Sant Climent de Llobregat, desprès de creuar-la s'agafa la Riera de Sant Climent que en portarà a Sant Climent de Llobregat (on esmorzaré).
La tornada es pot fer per la part de dalt de Sant Climent seguint el GR-92 des de la Plaça de la Vila o per la part de baix passant per Can Riera Nou i Can Riera Vell, lloc on enllaça amb el GR-92, que abans he comentat.
En aquest cas es fa per la part de baix seguint el GR-92 des de Can Riera Vell, visitant la Font Encantada per desprès de continuar el GR-92 fins el Coll de Bori, on em desvio a l'esquerra per anar a passar per la Masia-Restaurant de Can Feral, l'Av. de Cervantes, La Riera de Sant Llorenç i la Rambla fins el punt d'inici de la Ruta.

Font de Can Preses

Masia-Restaurant Can Feral

Fi

• jcpp65 Jun 27, 2018

Una ruta bastante completita, con algo de todo. Hubiera estado bien subir alguna foto en los desvíos.