Technical difficulty   Easy

Recorded March 2017

2.1
4.1

near Gavà, Catalunya (España)

Avui hem fet la Ruta de Gavà a Sant Climent de Llobregat anada i tornada pel Coll de Can Bori.
Comencem la Ruta en la Rambla per anar a buscar la Riera de Sant Llorenç i avinguda de Miquel de Cervantes (Davant del Parc de Can Guardiola, punt on comença el camí de muntanya). passem per Can Feral i el Coll de Can Bori fins arribar a Sant Climent de Llobregat on després de esmorzar anem a buscar el GR-92 a la plaça de la vila per seguir-lo fins arribar al Coll de la Creu (davant del cementeri) on hem agafat un camí que va de baixada al camí que passa per Can Riera Nou i Can Riera Vell, lloc on enllaça amb el GR-92, que ve per la part de dalt de Sant Climent de Llobregat on el aviem deixat.
Continuem una mica el camí i es desviem per anar a veure la Font Encantada situada en la riera de Salom i tancada per aprofitar l'aigua, desfem el camí i continuem el GR-92 fins al Coll de Bori, on ens desviem a l'esquerra per anar a passar per la Masia de Can Feral i l'Av. de Cervantes, davant del Parc de Can Guardiola, després de creuar la Av. Riera de Sant Llorenç agafem el carrer de pujada que ens portarà a donar la volta a Gavà.