Uploaded September 26, 2018

-27 f
2.2
4.4

near Gavà, Catalunya (España)

Avui hem fet la Ruta "Gavà, La Sentiu , la Pedrera del Corral d'en Bruac, l'Avenc de les Nou Boques, Turó del Fanxó, Gavà
Hem començat la Ruta en el Parc del Calamot i continuant pel costat de l'edifici dels Bombers de Gavà, La Sentiu, La Gossera de la Sentiu i després de travessar la carretera, passem la riera seca i la Masia en ruïnes de Can Bruac o anomenat també el corral d'en Bruac o (del cabrer) , hem començat la pujada a la Pedrera per la part de la dreta seguint el camí indicat en el ICC i que actualment està marcat amb punts de color taronja fins a dalt al enreixat per tant no hi ha ningun problema per pujar excepte el de la pendent.
Com a primer punt de referencia esta el pal de fusta de la llum, a partir de ahí ja estan les redones de color taronja.

Una vegada a dalt cal seguir pel costat del reixat i seguint els petit camins, alguns casi no se saps quin es el bo ja que hi han varis corriols fets per les aigües,però seguint el GPS pel Pla de les Basses s'arriba al sender què va de La Morella a Cal Ganxo.
Una mica abans de arribar aquest sender ens desviat per intentar localitzar l'Avenc de les Nou Boques, que segons la informació de ESPELEO y FOTOGRAFIA es tracta de un forat de 41 m de profunditat que es comunica amb el exterior per nou boques diferents, de les quals solament dos son accessibles. Es localitza en la part esquerra de la Riera El Canal Negre.
Com es pot veure amb les fotos i els waypoints el Avenc ha sigut localitzat, però per un problema tècnic no consta la Ruta que sa fet en aquesta zona.
Continuem la Ruta passant per La Pleta del Cérvol, Puig del Pi i el Turó del Fanxó i després de baixar cap la carretera de la Pedrera anem a passar novament per la Gossera i després de desfer el camí arribem al punt d'inici de la Ruta on la donem per acabada.

Aquesta Ruta resulta una mica complicada per la forta pujada grimpant en alguns llocs, per la multitut de corriols que hi han des de la reixa fins el camí a la Morella i pel complicat tros per anar a buscar el Avenc de les Nou Boques.