Moving time  2 hours 54 minutes

Recorded November 2017

2.0
3.9

near Gavà, Catalunya (España)

He anomenat com a MODERADA, la caminada, perquè té una mica de tot,pujades,baixades, camins amples, camins estrets, bons i dolents; algú potser li semblara fàcil, doncs millor per a ell.
La caminada comença a la sortida de Gavà i durant una bona estona és tot camí ample fins a arribar a l'inici de la drecera (feta fa poc per l'Ajuntament) que ens deixarà a l'aparcament de cotxes del Restaurant de Bruguers, paret amb paret amb l'ermita de la Mare de Deu de Bruguers.
Davant de la porta principal de l´ermita comença la dura pujada al Castell d´Eramprunya, però aviat trobem l´anomenada Roca Foradada, prodigi de la natura, aturem-nos-hi.
Arribats dal de tot, però, tenim l´opció d'anar fins a les ruïnes del castell (opció que jo no he fet dons el recinte és tancat i només amb visites guiades es pot visitar demana'n-ho abans a UME GAVA) o bé anar fins a les ruïnes de l'antiga ermita i cova de l'anomenada Mare de Déu de Brugues; aquesta opció l'he feta jo.
Unes fletxes grogues pintades a terra ens senyalaran el desviament cap a l'ermita en ruïnes ( val la pena perquè la vista és espectacular). La baixada fins a la cova dependrà de les ganes que es tinguin, ja que tot i amb l´ajuda d´un cable d´acer, és difícil; ens ho podem estalviar.
Retornats al camí que, molt malmès per porcs senglars, ciclistes i motoristes, anirem baixant fins a arribar a un camí que, a la esquerre, ens porta a un dipòsit d´aigua en desús i d´allà txino txano de nou fins a Gavà.
Segur que us agradarà.

inici i final

• Photo of Willi Titoyayo

Willi Titoyayo Aug 20, 2019

Bonita ruta, llegué hasta el Castell

• Photo of jrocaan

jrocaan Aug 22, 2019

Hola Willi, m’ alegra que t’ hagi estat útil .
    Per els voltants de Begues n’ hi trobaràs moltes i molt interesants