Uploaded October 12, 2018

-32 f
2.7
5.5

near El Hospital, Catalunya (España)

Avui he fet una Ruta entre Olesa de Bonesvalls i la Platja de Sitges
Per pujar a Olesa he agafat el Bus 902 que té sortida de Gavà en la carretera de Santa Creu de Calafell al costat de la Rambla (Molt a prop de l'Estació de Tren), els horaris són una mica especials així és que hi ha de mirar en la Web de la Companyia "Autobus Mohn"
Començo la Ruta a la primera parada del Bus que hi ha a l'entrada d'Olesa, després de travessar la Carretera i el barri de l'Hospital amb l'Hospital Medieval continuo les marques de color vermell i blanc del GR-5 que en portarà a passar per L'Avenc de L'Esquerrà, la Masia de Can Grau amb el seu Observatori Astronòmic i per molts enllaços de camins com el que va al Coll de la Llebreta, el del GR-92.4, el que va a la Penya del Duc....... passo pel costat de la Masia en ruïnes del Maset de Dalt, el Coll d'Infern, el Coll d'Entrefoc i El Coll de la Fita que enllaça amb la pista que ve de la Plana Novella.
A partir d'aquí el camí està asfaltat entrant a Sitges per la zona industrial, on es pert la senyalització del GR-5

Referent aquesta Ruta he de fer algunes observacions:
Primera: Després de l'Avenc de L'Esquerrà el GR-5 està ballat amb una tanca electrificada, amb mànec de goma, com que no se si a l'altre costat és podrà sortir decideixo continuar per la pista, després veig que efectivament al Corral de L'Esquerra te mànec de goma per obrir la tanca.
Segona: Després del Coll d'Entrefoc el GR-5 agafa un corriol amb bastant pendent, si es vol es pot continuar per la pista que enllaça en el mateix lloc.
Tercer: Després del Coll de la Fita el GR-5 va per un corriol amb mal estat molt desgastat per l'aigua, quasi és millor continuar per la pista asfaltada.
Quarta: La Ruta per acurtar es pot acabar en l'Estació de Tren en lloc de la Platja

I per acabar dir que com la majoria de la Ruta va pel Garraf és recomanat emportar calçat del tipus Trail o Intermitjes ja què molts corriols són de pedra solta i difícil de caminar, però no impossibles.