Uploaded August 5, 2019

Recorded August 2019

1.7
3.4

near Gavà, Catalunya (España)

Avui he sortit a fer una volta per Gavà, els Tres Turons de Castelldefels fins al Puig del Pi
En arribar a l'últim Turó el Puig del Cérvol abans de donar la volta he anat a veure si es veia el sender que va fins a la Penya Senyal i fins a les Torres electriques de la llum on vaig avortar la Ruta GARRAF: CASTELLDEFELS - TURÓ DE LA COVAFUMADA i COVA FUMADA de data 01/04/19
En veure que el sender es veia bé i que hi havia fites de pedres i que la Ruta la tenia en el GPS he anat seguint arribant a la Penya Senyal sense dificultat.
A partir d'aquí he valorat si desfeia el camí o si continuava.
He continuat i si bé en algun lloc el camí no era tan visible però amb l'ajuda del GPS he anat seguint el possible sender antic i retrobant les fites de pedra.
En algun lloc el camí no es veia a causa de la vegetació i obligava a fer més volta.
Seguint, seguint, com u que no fa, he arribat al Mirador de l'Avenc, a partir d'aquí ja no he trobat cap fita, el GPS indicava cap a l'esquerra, en canvi des del mirador cap l'esquerra no es veia cap sender de baixada i si cap a la dreta on vaig arribar l'altre dia, solament havia de desgrimpar per una roca i després passar per una canal, cosa que he fet per arribar al lloc conegut, en lloc de buscar una altra via de baixada.
Una vegada he arribat a la Torre Elèctrica he aprofitat per descansar i esmorzar per després seguir pel carrer de Castelldefels passant pel carrer de la Cova Fumada, on en el pati interior d'una casa particular es troba la COVA FUMADA.
Continuo la Ruta fins a arribar al Passeig Marítim de Castelldefels on dono per acabada la Ruta.
La tornada la faig amb BUS, també està l'Estació de Renfe, Baixador de Castelldefels.
Ruta difícil per l'últim tram des del Mirador, en el transcurs de la Ruta hi ha moltes fites amb l'inconveniente que quasi no es veu, ja que la vegetació ja crescut molt.
Tal vegada per la part de l'esquerra la baixada és mes fàcil fent més volta.

Inici - CAP-2

Puig de Guimerà

Turó del Gall i Punt Geodesic

Recte - Esquerra a Cal Ganxo

Olivera en la pujada (descans)