Coordinates 1998

-123 f
3.3
6.7

near Garraf, Catalunya (España)

Sortim des del poble Garraf, a nivell de platja, seguim Track baixat sense adornar-nos que el fem al revès, pujem per entremig de les dues canteres fins arribar a Can Lluçà, d'allà anem cap a Vallgrassa i seguim el GR92, però la caguem seguint el Track baixat ja que ens fiquem per camp atraves, seguim algunes fites i senyals blaves però no és camí, en aquest tros s'ens tira el temps a sobre, perdem tota la credibilitat al track baixat i acabem grimpant turó amunt per tal de trobar un camí. Finalment arribem dalt on podem veure el Radar i on decidim anar a la nostra sense track, reemprenem un corriol on tornem a ficar-nos en el track i que té més sentit passar-hi, fins que arribem al Turo de la Bena, agafem carretera asfaltada, passem aprop del Radar, trobem un bon grapat de cabres sueltes, continuem cap la Morella, on finalment despres d'una dura travessa l'assolim. Hem agafat el pitjor trajecte per arribar-hi i no recomano a ningú sortir-se del GR-92, d'haver continuat pel GR hagues sigut molt més agradable. El passar per terreny rocos amb matolls sense trobar cap senda va ser la part negativa de la travessa i per aquest motiu poso en Dificultat tècnica Dificil.