Uploaded July 27, 2018

Recorded July 2018

1.0
2.0

near Garbet, Catalunya (España)

Aparquem el cotxe a l'aparcament del càmping de Garbet i comencem la caminada. Al final i a l'esquerra de la platja de Garbet hi ha unes escales d'una finca privada, just aquí comença el camí (crec no haver vist cap marca). El seguim tot vora mar (ens hem agut de treure un parell de cops el calçat) tot passant per, el Caixol de Garbet , Port Joan, la Ratllada contemplant els Esculls d'en Trullet, Platja d'en Carbassó, enfilem amunt acompanyats amb vistes de Colera i arribem a els Canons. Dos canons antigament de defensa, situats en un altiplà/mirador ens ofereixen unes fantàstiques panoràmiques de Colera i Punta del Frare. Seguint el sender que trobem a la dreta arribem tot passant un pont/passarel-la al Port, Badia i Platja de les Portes de Colera. Seguim per les platja dels Morts i d'en Gonxa, Roca Blanca, Punta del Pi i Cala Rovellada. Continuem el Camí de Ronda fins que queda tallat(sembla que aquí és va acabar el pressupost) i no podem continuar, per tant girem i fem el camí de tornada(seria fantàstic que aquest Camí de Ronda l'arribessin a Portbou) seguint el mateix tram fins a Colera. Una vegada situats al poble, deixem el camí que hem fet a l'anada i seguim per un sender marcat com a GR. El trobem vora el càmping de Colera. Desprès de superar una mica de desnivell arribem al Coll de Sant Antoni, creuem la carretera N-260 i seguidament seguim per el camí que trobem a la dreta i en direcció avall tot veient la platja de Garbet. Desprès de la baixada i una vegada assolit el pla, travessem per sota del pont del tren i arribem al aparcament del càmping de Garbet tot donant per acabada la sortida d'avui.
Aparcament i sortida.
Just al començament de les escales i a la dreta hi ha el camí.
Canons de defensa i panoràmica de Colera.
Continuem per la dreta i seguidament altre cop a la dreta, pugem l'escala metàl-lica i passem per el Pont/Passarel-la.
Port, Badia i Platja de les Portes de Colera.
Platja dels Morts i d'en Gonxa.
Panoràmica de Punta del Pi i Cala Rovellada.
Seguim el Camí de Ronda tot fent un tros de tram per, tot seguit girar i fer el camí de tornada, ja que aquí no segueix mes el Camí de Ronda. Seria fantàstic que l'acabessin de fer-lo arribar a Portbou.
Seguim per la dreta i tot recta.
Coll de Sant Antoni, creuem la carretera N-260 i seguim per la dreta avall, ara amb el camí en marques verdes i vermelles.
Continuem per l'esquerra i passem per sota el pont del Tren.
Arribada i final de la caminada d'avui.

• Lluis I. Pérez Sep 17, 2018

Buena ruta, no exigente y con un paisaje precioso. No recomendable hacer en pleno verano ya que no hay ni una sombra.

• Photo of Lacoromina

Lacoromina Sep 17, 2018

Gracias por tus comentarios y en qua

Perdona Lluís l.Pérez queria seguir diciendo : y en cuando a tu recomendacion tienes toda la razón, hay muy pocas sombras y si el tiempo es muy caluroso lo pasas un poco mal.