Moving time  one hour 36 minutes

Recorded December 2019

1.2
2.4

near La Bauma, Catalunya (España)

Ruta de Fonts des del parking situat a prop dels Caus del Guitard: Baixem primer a la Font del Llimac,, tornem a la pistai ens dirigim als Caus del Guitard, actualment sense aigua però que en època de pluges intenses brollen espectacularment. De totes formes això passa pocs cops, la darrera ocasió va ser al novembre de 2018. Retornem a la pista i anem cap a la Font de la Cirera seguint pista. Un cop aqui seguim en direcció al Túnel del Guitard es pot passar per l'nterior si no està inundat (com era el cas) així que podem seguir la pista per buscar l'altra boca, tornem i ens dirigim cap a la Font del Guitard. Normalment la sortida d'aigua està tapada per terra així que s'ha de buscar. Retornem a la pista i arribem al Torrent dels Caus, aqui girem a la esquerra i de seguida trobem una indicació de la Font del Racó. Seguim el sender i arribem a un lloc espectacular, s'ha d'anar amb compte ja que es molt ombrívol i rellisca, s'ha de baixa cap a la riera on està la font, un lloc realment màgic. Tornem al Torrent, podem remuntar una mica el torrent o tornar a la pista. Des d'aqui seguim cap a la carretera, hem de fer un tram de pista i un corriol que ens porta a la carretera. Sortim a aquesta, fem un petit tram i arribem al parking. Que la gaudiu!!
Parking

Sortim a carretera B-122. Girem esquerra

• Photo of Arisvil

Arisvil Jan 6, 2020

Pràcticament hem calcat la teva ruta, tret que quan has agafat el corriol entre el torrent dels Caus i de Les Foradades, nosaltres hem continuat pista amunt per evitar el tram de la carretera.
    Ruta molt fàcil de seguir, entorn variable i ens ha sorprès que amb la poca pluja caiguda algunes fonts ragessin, com la del Llimac, Cirera i la del Racó.

• Photo of Xavimar

Xavimar Jan 7, 2020

Una satisfacció que us hagi servit!! Gràcies per la valoració!