Nikura

Uploaded January 8, 2019

1.9
3.8

near Agell, Catalunya (España)

Recorregut del 08/01/2019.
Un bonic petit passeig per algunes de les fonts d'Argentona. Camins i corriols en molt bon estat i els accessos a les diverses fonts estan ben indicats.
Es tracten de les vies de l'antic tram Mataró-Argentona. Unes obres en el barri de Cerdanyola van recentment fer sortir restes d'aquelles vies.
Un gran arbre va caure sobre la font bloquejant el pas pel corriol. Es pot veure la Font de la Cua Llarga, però és impossible seguir més amunt cap a la Font d'en Baló. Tenia inicialment previst intentar pujar després cap a la zona de les fonts de la Feu, però no vaig poder i he degut tornar a baixar pel mateix camí.
Resulta una mica complicat accedir al seu recinte des dels carrers de dalt. De fet, sembla que només es pugui entrar pel carrer de baix, els altres accesos eran trancats.
La germaneta i veïna de la font anterior. És l'única que no tenia aigua.
Es troba en una finca privada (Ca l'Elies), no es pot veure.