2.4
4.7

near Queralbs, Catalunya (España)

Ruta circular que surt de Fontalba on deixem el cotxe, i puja cap el Puigmal, cim clàssic i imprescindible.
El dia no ens ha acompanyat ja que feia molt vent i desde dalt no em pogut veure res.
La baixada a Núria a la que quedes encarat no té`perdua.
Ull amb la boira!! És un cim que segurament és la principal problemática, és una muntanya que amb boira és molt perdedora.
La baga de Núria és molt maca i premia amb una baixada plàcida.Només tenir en conte qe a la primavera portar paraneus per si de cas, nosaltres em llepat de valent amb més de mitja baixada amb neu primavera, en llocs fins el genoll.
A Núria hi ha de tot per refer de l'esforç i recuperar forçes.
Un cop refets queda hora i mitja fins Fontalba, camí que va fent pujades i baixades però molt fácil.
Em anat amb joven i pertant el temps no li feu cas, és un temps de tran-tran.
Poso moderat en dificultat, però depenen de cada un, per una caminador habitual ho farà bé, un de novato llepa segur.