Time  5 hours one minute

Recorded December 2014

2.7
5.4

near Casas de Moya, Valencia (España)

Per a començar aquesta ruta haurem de seguir la A-3 fins a l'eixida 266 i seguir per la CV-465 en direcció a Venta del Moro i una vegada arribem continuar per la mateixa carretera que es converteix en la CV-455 fins a Casas de Moya. Des d'aquí seguirem també per la CV-455 les indicacions de "El Trochar" fins a trobar un desviament, a la dreta, cap a "Vadocañas" i "Fuente de la Oliva" per una pista de terra durant uns 4'5 km. En aquesta font trobarem un lloc per aparcar.

Començarem seguint la pista que portàvem. Caminarem per un entorn al qual s'alternen cultius típics de la zona, com vinyes i zones de bosc. Arribarem a un encreuament on podrem decidir si baixar al riu o no. De decidir baixar arribarem a la riba del Cabriol a un entorn frondós i sota el penya-segat pel qual després traurem el cap. De tornada al desviament anterior continuarem i en pocs minuts arribarem al Mirador de la "Hoz de Vicente" des d'aquest punt tenim una vista impressionant de les gorges que el riu a anat forjant i que formen un paisatge fantàstic.

Continuant el nostre camí prompte arribem al desviament senyalitzat per acostar-nos a la "Hoz del Rabo de la Sarten" que ens permet gaudir d'unes altres precioses vistes d'aquest paratge. De tornada d'aquest curt desviament començarem allunyar-nos del riu i les seues profundes gorges. Seguint la pista en uns minuts ens portara al " Mirador de la Fonseca" des d'on tindrem una àmplia panoràmica d'aquesta vall que al fons ens permetrà veure la zona de "Los Cuchillos" i la paret de la Presa de Contreres.

Seguint el nostre camí per la pista que portàvem tornarem a travessar el paisatge típic d'aquesta zona amb boscos de pins i matolls alternats a vegades per conreus de vinyes i així tancarem el cercle d'aquesta ruta que ens tornara a la Font de l'Oliva.
Parking

Pàrquing

Mirador

River

Riu Cabriol

Desviament

Mirador Hoz de Vicente

Hoz del Rabo de la sarten