Uploaded June 3, 2017

Recorded June 2017

3.1
6.2

near La Virgen del Pilar, Baleares (España)

Tornam a Formentera abans de que faci més calor i triam de fer sa caminada desde es Far de la Mola a Sant Francesc , passant per es caló.
Arribam poc més de les 8,30 hores i mos posam a caminar, però allí hi ha molta gent, corredors que faran sa sortida s les 9 hores per fer runa mitja marató. Mos creuarem amb ells per es camí unes quantes vegades. Destacar que corre en Martín Fiz, que ja només a sa sortida lis du molta ventatja a nes altres.
Mos dirigim per un camí per anar a trobar es camí de sa pujada, també anomenat camí romà, i que servia per fer sa pujada a sa mola. També es diu que hi havia uns Monjos que el feien servir per anar a n'és seu retir espiritual.
Baixada amb unes vistes de s'illa de Formentera espectaculars.
I una volta baix, anam per sa vorera de sa costa fins arribar a n'és caló. Seguim caminant per sa costa ja que sa nostra intenció era arribar a n'és Pujols i llavors per s'estany pudent arribar a Sant Francesc, però anàvem massa poc a poc, per lo que decidim anar per es camí vell fins a Sant Francesc per poder arribar d'hora a menjar una bona paella com s'altra vegada a n'és restaurant pa i vi.
Fent es camí per d'Interior ha restat bellesa, però ha guanyat interès en vora camins i cases típiques o es camps sembrats.

Panoràmica

Cave

Cova des vi

Beach

Punta de sa Graveta

Sa costa fa aquí diversos racons, que cada un te es seu nom. Racó des pou des verro, de s'anfossol, etc