1.6
3.2

near Terrassa, Catalunya (España)

Hola a tots els caminants: Una cordial salutació per tothom.
Us presento, en aquesta ocasió, una ruta amb una miqueta de pujada però de fàcil realització. Si bé l’hem fet des de l’estació de Renfe de Terrassa fins a l’estació de ferrocarril de Sant Miquel de Gonteres, es pot fer, sense cap dificultat addicional, en sentit contrari. Pot ser millor perquè a Sant Miquel paren molt pocs trens i a Terrassa hi ha molta més afluència.
Es apte per nenes, nens, mares, pares, iaies i iaios. Es a dir, per tota la família. Va ser guiada per nostre company i amic en Lluis que va ser el que la ha preparat amb molta cura. Desprès d’un bon esmorzar hem començat a caminar fins la primera font. Una mica més endavant es trobat la segona i, fins i tot, hem vist una tercera. Totes elles molt maques.
Moltes gràcies, Lluis, per la teva guia i, als demés acompnayants també, per la seva companyia. Ens veiem properament.

Aclaració: Totes les fotos que he pujat han sigut fetes i enviades per en Joaquim a qui li he demanat permís per posar-les en aquest espai.
Train stop

01 ESTACIO DE RENFE DE TERRASA

Estació del ferrocarril a Terrassa des de on hem començat a caminar. Punt final, pot ser, per algú de vosaltres.

02 FONT DEL LlORER

Font del Llorer: Com totes tres, molt maca. Des de el camí, els excursionistes, tenen que desviar-se una miqueta però es veuràn recompensats per lo bonic del lloc. Es molt recomanable aquest indret per pintors i gent que vol una mica de relatxació.

03 FONT DE LA ROCA

Font de la Roca: Pràcticament, sense desviar-se del camí, trobareu aquesta font que també hem tingut l’ocasió de veure-la rajar. Com es la del mig, la trobareu en segon lloc, sigui el que sigui el sentit en que fareu el camí.

04 FONT DE LA TEULA

Font de la Teula. Aquí també tindreu que desviar-vos una mica del camí principal per veure-la. Però mereix molt la pena. Fins i tot, els que vulgueu podreu signar en un llibreta que, algú, ha posat per deixar constància del vostre pas per aquest indret. Hi raja-ven els tres tubs tot i que el de més proper a terra no gaire.
Train stop

05 FINAL DE L'EXCURSIÓ

Estació del ferrocarril de Sant Miquel de Gonteres. Punt final per nosaltres (pot ser el principi de l’excursió per algú de vosaltres. Os desig un exce-lent passeig.

• Photo of Xavimar

Xavimar May 7, 2020

Una ruta sencilla i agradable, sobre tot a partir de la primera font (la del Llaure o de Can Font de Gaià) que te l'entorn força brut i descuidat, es una pena. Les dues següents son molt maques, la de la Roca està en un racó fantàstic, es un rierol que te una petita bassa. La tercera, la de la Teula te un camí d'accés molt bonic, i la pròpia font es molt maca. Totes tres rajaven, així que ha valgut la pena. He fet anar i tornar ja que estem en periode de desconfinament i l'horari es de 6 a 10 i he començat una mica tard. Ruta ben explicada!!!

• Photo of enricgelis1

enricgelis1 Aug 7, 2020

Cami agradable i amb molta ombra L,unic que no m,ha agradat es el tram final per la crya de Rellinars i la sortida de la C16
    Gracies Salud i cames

• Photo of M A R C A

M A R C A Aug 7, 2020

Hola.
    Una cordial salutació per tots vosaltres.
    M’alegro de que us hagi agradat. Lamentablement hi ha gent que no recull les seves deixades. Ben segur no son excursionistes per que, aquest tipus de gent, cuida molt de la natura i solen deixar els llocs més nets de com els han trobat.