Uploaded February 16, 2019

Recorded February 2019

1.5
2.9

near Les Fonts, Catalunya (España)

ITINERARI: iniciem aquesta etapa a l'estació de les Fonts. Un cop a la plaça, enfilem amunt pel passeig de la Muntanya, per girar a la dreta i agafar uns metres el carrer de l'Esperanto, per després agafar el carrer del Fornot a la nostra esquerra que ens porta a deixar el nucli de les Fonts i creuar per un pont l'autopista C-16. En aquest punt, el camí, és de pujada, i enllaça amb el camí de les Martines que ens duu a travessar l'urbanització Can Solà al terme municipal de Rubí, fins arribar a la interssecció amb la carretera C-243c, que hem de seguir en direcció a Martorell, tot passant per davant una benzinera, a prop d'un quilòmetre fins trobar-nos amb una rotonda a l'alçada d'una torre de vigilància forestal. Girem a la dreta i pel carrer del Xot entrem de nou en una urbanització, fins que trobem una sageta que ens indica que hem de girar a l'esquerra i agafar un corriol que ens allunya de les parceles, i que hem de seguir uns 2,5 quilòmetres, fins l'alçada d'una hípica on ens trobem amb la carretera BV-1203, que ens porta fins la població d'Ullastrell, situada en una petita elevació de 342 metres i que gaudeix d’una privilegiada panoràmica sobre una gran extensió de terreny convertin-se en una balconada de les muntanyes de Montserrat i de Sant Llorenç del Munt.
Del seus monuments, destaca, l’església parroquial de Santa Maria, amb un singular campanar modernista del 1908, obra de l’arquitecte terrassenc Lluís Muncunill, i l'escalinata modernista de l'ajuntament, obra de l'arquitecte Josep Domènech Mansana.