Uploaded July 29, 2017

Recorded July 2017

1.8
3.6

near Torla, Aragón (España)

El passat cap de setmana del 15 i 16 amb el centre excursionista de Torelló vam anar a fer la travessa des de Ordesa fins a Pineta, tot fent cim a La Punta de las Olas.
El dissabte al matí sortim de Torelló en direcció Torla. Allà vam agafar el bus i cap a la Pradera d’Ordesa. Tot seguint el GR-11 fem camí cap al refugi de Góriz. El camí està molt transitat, però tot i això ens regala unes vistes espectaculars.
A l’alçada de les Gradas de Soaso, fem una parada per dinar una mica, i de seguida ja tornem a rependre el camí. La següent parada, com no, és a la Cola de Caballo, on fem una foto de grup.
Aquí, enfilem les Clavijas de Soaso i just desprès ja recuperem el GR-11. Al cap de poc ja estem al refugi, on alguns preparem un bon lloc per fer el vivaç, mentre que altres més afortunats dormen al refugi.
Parking

Refugi lliure

• Photo of marta.ferrer

marta.ferrer Jul 31, 2017

Ruta molt freqüentada, però de paisatges brutals!