• Photo of Estivella-Garbí-Beselga-Estivella

Recorded March 2014

1.6
3.3

near Estivella, Valencia (España)

Comencem des d'Estivella, al costat del restaurant Els Pins i anem en direcció cap a la Frontera, travessant per baix les vies del tren i de l'autovia.

Uns 600 metres després de començar la ruta ens desviarem a una senda cap a l'esquerra on tindrem un tram de pujada i finalment arribarem a una creu. Després d'una baixada tècnica arribarem a un encreuament on tindrem que continuar recte cap a una pista que va al Pla del Garbí que més tard es farà més estreta i complicada que sera el sender conegut com PR-CV 369.

Contínuarem per aquest sender uns 3,5 km fins arribar a la carretera de la Frontera on seguirem aquesta carretera fins arribar a la part més alta.

Després seguírem el sender en direcció cap a la Font de Barraix, però al arribar a un encreuament ens desviarem cap a Beselga on uns 500 metres més cap avant s'endisarem en un sender GR on ens trobarem amb un sender prou dificultós ja que té pendents prou pronunciades i molt tècniques i des d'on divisarem el castell de Beselga.

Ja dins del poble enllaçarem a un sender local on baixarem per una carretera d'asfalt amb una pendent pronunciada fins arribar a un encreuament on anirem cap a la dreta per una pista de terra i passarem per un tunel on finalment arribarem, de nou a Estivella, lloc en el qual vam iniciar la ruta.

• Photo of Vicentp3

Vicentp3 Mar 25, 2014

Ruta alternativa pels voltants del Garbí, complint amb tots els requisits que es va indicar en classe. És un recorregut molt bonic i interessant, sobretot la part boscosa del tram proper a la font de Barraix, amb les seues baixades tècniques. Espere que hagueu gaudit de l'activitat. Molt Bé!