Uploaded September 24, 2018

Recorded September 2018

1.5
2.9

near Espot, Catalunya (España)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l' excursió.

Sortida dels Estany dels Barbs (Refugi de d'Amitges). Arribada Estany de Sant Maurici.

Per arribar es pot pujar amb els Taxis de Muntanya que surten del poble d'Espot o be pujar a peu.

Agafarem el camí (fressat) que surt de sobre de l'Estany de la Munyidera per passar per el costat de l'Estany Gran d'Amitges, que voltarem per la cara nord per pujar per dintre de la Coma d'Amitges (pals indicatius de color grog). En aquesta pujada cal passar per sobre d'un tros de pedres grosses.
Un bon tros amunt el camí gira en direcció nord-oest per pujar al Coll d'Amitges. Un cop a dalt girarem en direcció a Llevant per acabar de pujar al cim del Pic d'Amitges.
La tornada la farem desfent el camí de l'anada fins el punt de sortida. Aquí continuarem per la pista forestal, passant pel costat del Refugi d'Amitges, l'Estany de la Cabana, l'Estanyol de Ratera i l'Estany de Ratera, fins trobar una cruïlla pal indicatiu.
En aquest punt deixarem la pista i agafarem el camí (fressat) que ens baixarà a trobar el Salt de Ratera i l'Estany de Sant Maurici. Per baixar a Espot podeu agafar els Taxis de Muntanya o be baixar a Peu.
També podeu veure:
Refugi del Gerdar-Vall de Cabanes-Estanys Negre, Blau, Gelat-Punta Gourdon dels Pics de Bassiero-Coma Negra-Estany Llong

Cartografia Editorial Alpina, mapa Sant Maurici.