Technical difficulty   Easy

Recorded August 2015

0.9
1.7

near El Serrat, Ordino (Andorra)

ESTANYS DE TRISTAINA – CIRC DE TRISTAINA - ANDORRA
Es tracta d’un conjunt de tres estanys, el Primer, el del Mig i el de més Amunt.
Inicien la ruta al final de l’estació d’esquí Vallnord-Arcalís ( 42º37.910’ N , 1º28.887’ E ), al final de la pista asfaltada i al costat del restaurant la Coma .
Només començar la pujada ja trobem un indicador “ Estanys de la Tristaina “, agafem a la dreta i seguim les marques grogues (rodones).
És una ruta ben indicada i que no té pèrdua, ja que es tracta de vorejar els estanys.
Després de començar, quan arribem a la costa de la Coma del Forat una indicació ens marca a la dreta per anar a l’Estany primer, fem una baixada fins aquest estany amb el cim de les Planes al front, el voregem i pugem pel costat del rierol que l’alimenta provinent de l’Estany del Mig que voregem per la dreta i arribem a l’Estany de més Amunt sota el pic de Tristaina. Com a opció podem pujar pel PR fins el circ de Tristaina, des de on tindrem millor vista del dos últims estanys.
Voregem la part sud de L’estany de més Amunt i anem a l’Estany del Mig, continuem pel sender dins retrobar el Coll de la Coma del Forat, on emprenem la baixada fins el restaurant la Coma.
Bona ruta

Temps en moviment 2 h 40'

31/08/2015
  • Photo of Inici
  • Photo of Estan del mig
  • Photo of Estanys Mig i de més Amunt

• Photo of salva007

salva007 Sep 27, 2017

Ruta curta, faci'l, força maca i amb un track ben marcat. Només hi ha la pujada inicial i algun tram amb força roca, però res massa complicat.

• Photo of Juho Pulkkinen

Juho Pulkkinen Oct 17, 2017

bonito

• Photo of 1714CAT

1714CAT Jan 7, 2018

Ruta genial per disfrutar de l´entorn pirenaic...