Uploaded September 14, 2015

Recorded August 2015

0.9
1.7

near El Serrat, Ordino (Andorra)

ESTANYS DE TRISTAINA – CIRC DE TRISTAINA - ANDORRA
Es tracta d’un conjunt de tres estanys, el Primer, el del Mig i el de més Amunt.
Inicien la ruta al final de l’estació d’esquí Vallnord-Arcalís ( 42º37.910’ N , 1º28.887’ E ), al final de la pista asfaltada i al costat del restaurant la Coma .
Només començar la pujada ja trobem un indicador “ Estanys de la Tristaina “, agafem a la dreta i seguim les marques grogues (rodones).
És una ruta ben indicada i que no té pèrdua, ja que es tracta de vorejar els estanys.
Després de començar, quan arribem a la costa de la Coma del Forat una indicació ens marca a la dreta per anar a l’Estany primer, fem una baixada fins aquest estany amb el cim de les Planes al front, el voregem i pugem pel costat del rierol que l’alimenta provinent de l’Estany del Mig que voregem per la dreta i arribem a l’Estany de més Amunt sota el pic de Tristaina. Com a opció podem pujar pel PR fins el circ de Tristaina, des de on tindrem millor vista del dos últims estanys.
Voregem la part sud de L’estany de més Amunt i anem a l’Estany del Mig, continuem pel sender dins retrobar el Coll de la Coma del Forat, on emprenem la baixada fins el restaurant la Coma.
Bona ruta

Temps en moviment 2 h 40'

31/08/2015
  • Photo of Inici
  • Photo of Estan del mig
  • Photo of Estanys Mig i de més Amunt

• Photo of salva007

salva007 Sep 27, 2017

Ruta curta, faci'l, força maca i amb un track ben marcat. Només hi ha la pujada inicial i algun tram amb força roca, però res massa complicat.

• Photo of Juho Pulkkinen

Juho Pulkkinen Oct 17, 2017

bonito

• Photo of 1714CAT

1714CAT Jan 7, 2018

Ruta genial per disfrutar de l´entorn pirenaic...

• belgopilot Jun 27, 2018

Very nice trail!
    Be carefull with the residual snow still present end of June... It can be dangerous as it is covering part of the lakes and some rivers.

• Photo of Rigarpa

Rigarpa Nov 15, 2018

Moltes gràcies pels vostres comentaris,
    La majoria de rutes per Andorra són d'un entorn maravellós