Uploaded September 9, 2016

Recorded August 2015

2.0
4.0

near Els Plans, Canillo (Andorra)

Aproximació: A la CG-62, venint del Pas de la Casa, just desprès d'El Tarter, trobem una rotonda amb un trencall a la dreta que ens indica Ransol i Els Plans. Nosaltres prenem aquesta desviació i tot seguit arribem a Ransol on la carretera es bifurca, a la esquerra indica Els Plans i nosaltres ens hi desviem. S'hi arriba en un parell de minuts, hi ha lloc per deixar el vehicle.

Descripció: És una ruta bonica, ideal per fer una matinal o una tarda i que a més podem allargar si tenim temps i ganes, fins a pujar el Pic de l'Estanyó o el Pic de les Fonts, o tots dos. Gaudirem d'una caminada que ens acosta als  5 estanys i a més amb molt bones vistes. Aquest recorregut ens permet de allargar-lo fins on es vulgui, en el sentit que ens podem quedar en qualsevol estany a mandrejar o ferla més exigent i anar des del pic de la Pala Rodona fins al de l'Estanyó. Es una ruta que compensa sobradament, fem com la fem.

Observacions: Anem trobant aigua durant el recorregut, El camí està ben senyalitzat i ben fresat i no te cap dificultat específica a tenir en compte. A mig camí, trobem el Refugi/Cabana de la Vall del riu, que en cas de necessitar-lo nosaltres l'hem trobat força net i equipat fins i tot amb una estufa de llenya, més que suficient.

Per visualitzar l'àlbum de fotos complert, feu clic AQUÍ